Tisdag

Idag så har jag varit bitter hela dagen, vet inte varför eller det kanske beror på tentan, fast ångesten har inte kommit än så jag är inte säker på att det beror på det. Sen så fick jag mitt schema och såg att jag hade en perfekt helg att åka ner till Göteborg (just den helgen så möter IFK-AIK), men då har de ju flyttat den omgången så att den matchen går på torsdagen istället för på söndagen = ännu mer bitter.

For ner på IP och kollade på SDFF-Hammarby, där det började åska och blixtra för fullt och SDFF låg under med 3-0 i 80 minuten, så då sprang vi till bilen och tog oss hemöver och såg att det blixtrade rätt bra över skönsmon. Men vi lyckades ta oss in till lägenheten utan att bli träffad av blixten iallafall, sen efter ett tag så lugnade det ner sig, dock så börjar det ta sig nu igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0