Skön kommentar

Jag var in och läste Fridas blogg där hon hade skrivit hur mycket beröm Oskar hade fått på utvecklingssamtalet på dagis. Sen så kikade jag på kommentarerna och jag älskar den här kommentaren: "Krama om honom från Gammel Farfar och Farmor som oxå är stolta, Skall berätta allt på Pensionärsföreningen. Vilka fina bilder, du är oxå duktig". Så det är det man gör på pensionärsmötet, man berättar hur duktigt sitt barnbarnsbarn är och gör de andra avundsjuka ;) Själv så tyckte jag att Oskar surrade mycket mer i måndags när han var här än när han var här förra tisdagen. Han börjar bli stor nu, så snart är det nog slut på: Jeckaa (hundvalpsögon) bära trappen.




Kommentarer
frida

storkillen ;)

2011-05-18 @ 21:16:07
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0