Onsdag

Idag så har vi haft Obstetrik hela dagen, dagen gick snabbt, kanske berodde det på vår lärare Kicki som är rolig och lättsam, dock har vi bara henne imorgon förmiddag, sen har vi inte henne något mer. När vi slutat så gick jag in till stan för jag tänkte kolla på ett par nya skor, jag hittade ett par som jag gillade men jag vet inte hur de sitter riktigt och det var lite svårt att känna efter, eftersom jag har köttiga och fina skavsår på båda fötterna. Sen så var jag och kollade på dataväska och handlade lite smågrejor åt mamma innan jag hör och häpna: tog bussen hem. Skavsåren gjorde för ont så jag klarade inte av att gå.

När jag kom hem idag så hade jag planerat att jag skulle lägga mig och kolla på en unge i minuten och Nittileaks, men då fungerade inte internet. Men tillslut så kom det igång igen, men man känner sig bra handikappad när det inte fungerar. Nu ligger jag och funderar på om jag ska ta mig i kragen och göra någon middag eller gå på kubbas och köpa rostbiff och ciabatta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0