En bra måndag!

Idag så hade jag föreläsning om det lilla barnet, något som jag tycker är väldigt intressant då jag gillar barn och min tanke just nu är att jobba med barn i framtiden. Vi har även dessa föreläsningar hela dagen imorgon. Något som gjorde lektionen extra mysigt var att hon visade allt på diabilder, jag kände mig pytteliten och det kändes som om jag var hos Nenne och Bertil.

När jag slutade så plockade pappa upp mig och vi for hem och åt och sen åkte vi ut till stugan med diskmaskinen, hämtade en bok som jag köpt på blocket, för att tillsist hamna på Norrporten Aren och se Giffarna - Ljungskile. När vi frös hem så ledde giffarna med 3-0 och det var inte många minuter kvar. Nu ska jag fortsätta att titta på fotboll, dock blir det under filten med en kopp varmchoklad tror jag.

Om ni tittar noga så ser ni herr rådjur som jag störde mitt i middagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0