Onsdag

Idag så var min handledare sjuk så jag har fått gå med en annan och vilken bra dag jag har haft, eller det kanske var att ta i men jag har fått göra en hel del, både när man måste agera ganska snabbt och när man tar hand om en död person, och sen hjälpte jag undersköterskerna också, för det tyckte jag att jag hade tid med. Men då blir man ganska ledsen när en i personalen säger åt en att man aldrig gör något medan de sliter. Det har varit en blandad dag med andra ord.

Imorgon så ska jag gå med en annan handledare, men bara halvdag, och det är bara för att kunna vara ledig sista helgen. Både för att jag inte vill jobba den helgen då det är den sista och jag är den enda studenten som jobbar då, och om jag jobbar imorgon så blir det 3 dagar mindre med min handledare. Ja min handledare har ändrat skepnad och attityd totalt och gått och blivit hemsk, Men bara 9 dagar kvar och hon är borta två av dessa dagar.

Ikväll så har jag som mål att gå på kubiken och hämta ut mitt nya bankomatkort som ska ha kommit. Dock fick jag ju ny kod nu och jag undrar hur jag ska komma ihåg den, då den andra var så bra och lätt. Kom nyss på att jag ska ju bort ikväll, minnet är bra men kort.


Kommentarer
Wakico

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-06-14 @ 07:15:44
URL: http://wakico.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0