Lördag

Idag så fyller lille Charlie 15 år, tänk snart är han lika gammal som mig.
Ligger och funderar på vad jag önskar mig när jag fyller år. Men jag kan inte riktigt komma fram till om jag ska önska mig en cykel eller inte. Tanken är ju att jag ska cykla till skolan, men det kan ju vara så att det absolut inte passar mig utan att jag går istället.

8 praktikdagar kvar och handledaren är borta iallafall 1½ dag av dessa. Känns som om jag kan överleva det, men nu först så ska jag ta mig igenom den här lördagkvällen som börjar om 2½ timme.


Kommentarer
Moster

Då kan ju mamma och du cykla ikapp om du också får en cykel. Tror att det är cykelns år i år, Charlie fick ju också en cykel i födelsedagspersent :)

2011-03-06 @ 19:00:39
Jessica

Hehe jaa det kanske är så :P

2011-03-07 @ 08:40:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0