Är tydligen sjuk

Idag blev jag hemskickad från praktiken med 38.8 i feber, ont i nedre delen av ryggen, huvudet, nacken. Det jag inte ville inse först var att jag hade feber, för jag kände mig inte så dålig. Sen så tog jag cykeln ner till labb och när jag kom upp igen höll jag på att svimma och de uppmärksammade så klart personalen och sa åk hem och lägg dig, hej då. Så då ringde jag världens bästa farfar, för de tyckte inte att jag skulle ta bussen. Så då kom farfar och hämtade och skjutsade hem mig. Så vid 13-tiden slog jag mig ner i sängen för att titta på lite TV, men jag somnade efter typ 4 minuter och vaknade för 30 minuter sen. 

Nu så mår jag bättre, tyckte ju iof inte att jag mådde så dåligt innan heller. Men nu är jag laddad för en hockeykväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0