Nattilinatt

Nu återstår det bara 3 timmar och 20 minuter av denna jobbarnatt. Natten som jag tycker ha gått förvånadsvärt bra hittills, jag har bakat, suttit ute på altanen och försökt få lite friskluft, skrattat åt lite fulla Indalsbor (det är tractormeet i byn). Jag fick veta av den jag jobbar med att det tydligen är pingsthelgen nu(?) och att det därför är storhelgstillägg inatt, jag tackar och tar emot. Blir hem och sova en snabbis när jag slutat innan jag ska bege mig ner till kubikenborgskonstgräs och kränga lite kakor/toasts. Så kom och köp!

Ifall någon undrar så kan jag meddela att det var ganska mörkt ute mella 00-01, sen började det sakta med säkert att ljusna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0