sextonde juli

Sover hemma i stan inatt, ska bli så skönt för då slipper jag vakna av att jag slår i fötterna i väggen hela tiden + att sängen är skönare. Har förresten jävligt ont i min högerfot, kan inte vicka någonting på den, tror att den är lite less på golvet på jobbet. Så på onsdag när jag är ledig så ska jag ta och leta efter ett par bättre jobbarskor och ett par stödstrumpor tror jag. Har ju hört att stödstrumpor ska vara bra, så det kan ju inte skada att testa, även om de är ett helvete att få på. Nu ska jag sova så jag orkar med ännu en jobbdag, imorgon är det dag 6 av 8, men på måndagmorgon får jag sova iallafall :)


Kommentarer
Tanja

ja det var gott med mackor :) Hoppas din fot blir bättre! Jag funderar också på att skaffa stödstrumpor faktiskt! Vi kanske gå ta en birstatur någon dag? :) Kramar!

2011-07-18 @ 22:22:05
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0