Onsdag?

Idag skulle jag ha varit ledig, men 7:20 fick jag sms imorse om att det fattades folk och eftersom jag var ledig så tog jag på mig det passet. Jag har bestämt mig för att jag ska försöka få ett gymkort på friskis av kommun, men är inte riktigt säker på att jag kommer upp i antalet timmar som man behöver komma upp i för att få det, men den som lever får se. Efter jobbet så var jag med Tanja på birsta, där jag bland annat köpte en lampa till rummet i stugan, den passar skitbra men frågan är bara om den orkar stå upp när vinden kommer. Nu så ska jag gå och lägga mig för jag är så vansinnigt trött, men då lär jag antagligen vakna vid 5-tiden imorgonbitti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0