HELG

Nu så har jag äntligen gjort helg, även om jag tycker att min jobbarhelg har gått ganska så fort så är man rätt mör efter ett 7-21 pass. Imorgon så ska jag in till stan eller till Angiezka närmare bestämt och få lite ny färg på mina ögonfransar och bryn sen så blir det eventuellt en tur till birsta och leta efter en namngivningspresent till Nora. Jag har även tagit bort min tillgänglighet för de här 2 dagarna så nu ska jag verkligen vara ledig, men jag ska hitta på något nu och inte bara sitta på arslet som jag gjorde sist jag var ledig.


Kommentarer
tanja

Klart du måste vara ledig! :) Du har jobbat hårt den här sommaren! Nu ska jag själv till jobbet! synes! kram

2011-08-01 @ 06:43:15
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0