Fjärde januari

Jag är så himla inne på att jag och mamma ska åka till Amsterdam i vår att jag sitter och tittar på resor och det är faktiskt inte så dyrt. Problemet är att jag inte vet när jag är ledig eftersom jag antagligen får mitt schema i början på april. Jag vill åka till Amsterdam, bara för att jag har hört så mycket om det och sen så blir det ett land till att lägga till på min lista, och jag inbillar mig att mamma vill se alla tulpaner när de blommar. Jag tror att mamma har varit där förut men vet inte om hon såg några tulpaner.

Nu ska jag sätta mig och titta på Frölunda - Luleå. Detta ljus vågar man ju inte elda för då eldar man ju upp Luleå och det vill man ju inte.


Kommentarer
Gunnarjohanne

Nice site, cool background. toni.

2011-05-09 @ 16:13:59
URL: http://gunnarjohanne.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0