Söndag

Idag är det plusgrader ute och det märker man genom att det rasar snö från träden. Jag ska fira den fina dag med att gå och lägga mig i badet och plugga lite. Dessvärre vet jag inte vad jag ska plugga på, för det enda jag har skrivit upp att vi ska kunna det har jag läst och det var inte ens i kurslitteraturen. Vem vet det kanske blir en promenad i det fina vädret också.

Har tagit bort min tillgänglighet i veckan också, för nu ska jag bara koncentrera mig på att plugga inför tentan. Hur nu det ska gå? känner ingen motivation alls och hjärnan känns som gröt. Behöver nog en spark i arslet för att komma igång. Gud så negativ jag låter idag, men jag är så nu, får återkomma någon dag när jag är lite gladare och piggare och förhoppningsvis vet vad jag ska plugga på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0