Söndag

Imorgon så börjar jag min praktik och jag börjar bli väldigt nervös nu. Helgen har bestått av fotboll i nordic, och det slutade ju bra för Charlie och hans lag vann hela cupen. Det kändes extra bra när de spöade Djurgården i finalen, och inte blev det sämre av att Charlie fick göra ett mål. 

Imorgon så ska jag ut och åka buss för första gången på hur länge som helst. Din tur vill dock att jag ska åka hemifrån 05:47 för att vara på sjukhuset till 8:00, men så lång tid ska det väl ändå inte ta? Fast när jag gjorde om sökningen så ville den att jag skulle gå till vinkeltået och åka buss därifrån.


Kommentarer
Mamma

Perfekt med en morgonpromenad ;P

2011-01-23 @ 22:45:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0