Måndag

Imorse åkte mamma till Indien och det är faktiskt första gången som jag inte tyckte det var jobbigt att hon åkte iväg. Men tro inte att jag inte kommer sakna henne för det ♥. Imorse gick ingenting min väg, jag skulle panta och köpa lövbiff på citygross, men pantmaskinen var trasig och ingen lövbiff fanns det heller. Jag skulle kolla på en födelsedagspresent åt Oskar, men det fanns så klart ingenstans, sen så skulle jag köpa dricka men då var erbjudandet borttaget. Men sen vände det, Ulrica frågade om jag inte skulle med henne och Diza ut på en promenad, vilket jag gjorde och jag stod på bena hela tiden. Sen nu ikväll så såg jag på facebook att Jessica hade fått resultatet på palliativ tentan, så då var jag tvungen att kolla hur det hade gått för mig, var säker på ett FX eftersom jag hittade på svar på tentan. Men tjii fick jag, där stod det ett E och glänste mot mig, reflektionen var också godkänd. Så nu räknas jag som undersköterska inom Sundsvalls Kommun.


Kommentarer
Pappa

Bra jobbat!

2011-01-31 @ 22:22:03
Frida

grattis! Du kan du ;)

2011-02-01 @ 21:54:21
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0