Fredag

Tentan är skriven, det gick inte allt för bra, så jag riktar in mig på omtenta den 26 februari. Det konstiga var att det var 11 poäng mellan A och FX, dvs jättebra och icke godkänd. Normalt brukar det vara 11 poäng mellan varje betygssteg men inte denna gång. Fick trevligt sällskap på min promenad av Sara, så trevligt att jag bestämde mig att gå hem också. 

Jag panikbokade en klipptid imorgon också, för jag höll på att få damp när jag skulle försöka få till nåt med håret imorse. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska våga klippa det kort eller om det bara blir kortare, är lite sugen på lugg också. Jag känner att jag vill bli av med blöthunds-frisyren jag har nu. Linda får nog ta det slutgiltiga beslutet imorgon, jag litar på henne. Fast jag tar gärna emot tips!

Nu ska jag snart bege mig ut till EON, eller egentligen är det lillstrimma för att vara exakt och titta på lite hockey. Tycker det är synd att det inte är EON för då hade jag kunnat testa kameran, men om jag skulle göra det nu så skulle jag bara se skarven på plexit på alla bilder.



Kommentarer
joss

jag tycker du ska ha sån frippa som du har på fjärde bilden (dvs. första från höger längst upp), schnyggtt! :)

2011-01-14 @ 20:36:00
URL: http://jossifin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0