I funderar tagen

Jag har börjat spana på lite nya tapeter för att tapetsera om vardagsrummet. Jag vet att jag kanske inte borde kolla för jag blir så sugen på att göra om. Bara det att nu har jag många idéer, men jag vet inte hur de skulle fungera.
Fast jag vet inte om det skulle se konstigt ut om man har ett fondhörn. För om man googlar på det så får man inga träffar. Så jag vet inte alls vad jag tycker, eller jag tycker inte att den bruna färgen som är där nu matchar med det vita bordet och de svarta stolarna. Pappa kommer nog med en bra idé i slutändan. Han har ettöga för tapeter och design.


Kommentarer
Mamma

gillar det mesta utom björkarna.....

2011-02-28 @ 19:19:26
Pappa

Pappa har blivit blind så han ser inga tapeter.......

Och då kan han inte sätta upp dem heller ;)

2011-02-28 @ 19:28:35
Jessica

Haha det var ju synd, men då kan jag få titta på simpsons jämt jag då ;)

2011-03-01 @ 20:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0