Tredje februari

Idag så har jag varit halva dagen på mottagningen och halva dagen på strål, så det har med andra ord varit en mycket intressant dag men men mycket nytt, så jag är lite trött i huvudet. Min handledare har varit hemma och varit sjuk den här veckan så det har blivit lite knepigt att få någon att gå med, så därför blev det besök där. Efter praktiken så åkte jag ut till birsta där jag mötte upp Lillis och Lante och köpte födelsedagspresent till Ulrica. Idag lyckades jag äntligen få tag på den som jag skulle prata med på kommun och jag fick veta hur jag ska göra och vem jag ska skicka det till. Dock så har jag glömt bort vem det var jag skulle skicka till, men jag vet iallafall att det inte var den som jag först blev kopplad till utan den andra, men vad hjälper det mig?
Vad långhåriga vi var i Paris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0