Söndag

Igår så fick jag veta att det finns en väg som heter fiskmåsvägen, har ni hört något värre gatunamn att bo på? Det kanske  var den hemska vetskapen som gjorde att jag har drömt så mycket i natt, bland annat så hamnade jag mitt i ett krig utanför kubiken, men lyckades överleva genom att spela död. Mina tänder lossnade en efter en, jag körde kugan, men hade inga lysen och krockade med något. Som sagt, jag har inte sovit så bra inatt.

Idag så består mina planer av att
  • Tvätta
  • Fixa matlådor
  • Plocka undan lite
  • Ta en promenad
  • Mat hos farmor och farfar
  • Skicka iväg ett brev + köpa frimärken
Jag måste ju börja ladda upp inför min 12 dagars vecka som väntar mig från och med imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0