fredag

Handledaren var sjuk idag också och stackarn som jag gick med idag gjorde sin första dag som sjuksköterska idag. Så det har varit väldigt rörigt idag och hela den här veckan för den delen. Efter praktiken så råkade Maivie få tag i mig och hon surrade ett bra tag och sen så följde jag med henne bort till hud och kön och fick med mig salva mot mina utslag i nacken. Sen for jag via stan och köpte ena presenten till Okkar, men glömde bort den andra, får se om vi hinner fixa det imorgon. Nu sitter jag på 100 och väntar på att pappa ska hämta mig så jag kan hem och sova en timme innan vi ska bort till Nettan och Pelle och käka middag. För övrigt så har jag gräsligt ont i ena ögat.

Ge mig sommar!
Inte mer snö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0