Dagen före alla hjärtans dag

Sitter nu och har rast i några minuter till. Dagen blev inte som jag hade tänkt, jag hade tänkt gå och sova på min rast, men plötsligt så påbörjade jag ett projekt inför imorgon då det är alla hjärtans dag. Jag gjorde ett sockerkakshjärta (som jag fick skära till själv eftersom det inte fanns någon form) med rosa glasyr, jag hoppas att den går att äta bara, för jag tror den blev väldigt söt, men det tycker ju oftast äldre om så det blir nog bra.

För övrigt så kan jag säga att jag kämpar med att hålla förkylningen borta, den leder dock i nuläget och jag tror att herr feber har knackat på dörren, men det har jag inte tid att tänka på jobbar ju 21 så efter det får jag väl känna efter om det verkligen är så illa. Imorgon är jag ledig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0