Tårar rinner ner för kinderna

Nu har jag kramat moster hej då, och som jag hade gruvat mig för denna stund. Men det gick ändå ganska bra, vi grinade båda en stund och sen gick hon och la sig och jag fortsatte grina i soffan. Jesper han märkte ingenting han för han var så inne i datorn och alla han snackade med. Alldeles nyss så kramade jag Jesper hej då (stackarn får sova på soffan sista natten i Sverige), vi kom fram till att han var inte längre än mig än, men när vi ses nästa gång så är han det. Jag har iallafall bestämt mig för att inte kliva upp imorgonbitti när de ska åka, för jag tror att det underlättar för oss båda. Nu ska jag ut och leta tomburkar så att jag får ihop till en resa till Shanghai eller närmare bestämt till Suzhou.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0