Onsdag

Vaknade av att de höll på längst ner idag igen, så man kan lätt säga att jag vaknade på felsida. Klockan 12 gick jag i solen ner till skolan och hade Barn-HLR, godkänd blev jag och 0,75(?) Hp rikare. Skulle gå hem men då hade himlen öppnat sig och det mullrade och blixtrade ganska bra, så tog bilen av mamma och åkte hem och la mig och sov lite, eftersom jag hade tagit på mig att jobba natten. Pengakåt som Jenny sa, men va fan jag är ledig imorgon så varför inte. Dock ska jag ev vara på en annan avdelning (om jag inte lyckas övertala en ordinarie att gå över), så det kan ju bli en spännande natt, men när jag prata med chefen så sa hon att det skulle jag nog klara galant. Så vi får väl se.



Kommentarer
Moster

Du lyckades med övertalningen ;)

2011-09-01 @ 02:42:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0