Natt

Skulle prata med moster på skype, men helt plötsligt får min telefon för sig att i Indal så finns det inget 3G nät och därför går det inte att prata. Hade med mig telia datorn, men den dongle hittade inget nät heller och på den här datorn finns det inte skype, och jag vågar inte vara fräck att jag tar internetkabeln från den här och stoppar in i telia datorn. Vad kan jag säga annars? Jag håller på och bakar tekakor. Jag köpte med mig jäst utifall att det skulle bli en jobbignatt (med tanke på att jag har varit vaken sen 06:20), och det sa jag igår när jag kom så kände nästan lite press på mig att baka. Så därför bakar jag trots att jag känner mig relativt pigg än, och om några minuter så är halva passet gjort.


Kommentarer
Anonym

Jaha är det Indalsnätet som spelar oss ett spratt idag. Det var det jävligaste.

2011-08-26 @ 02:09:44
Jessica

Jaa :( dumma nät

2011-08-26 @ 03:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0