När verkligheten kommer ifatt

Idag har det varit en massa tårar. Jag började grina så fort jag såg någon annan grina för då gick det verkligen upp för mig att imorgon så åker min kära moster och Jesper. jag intalar mig själv att det är jobbigast nu innan de har åkt. För jag trodde helt ärligt att jag skulle bryta ihop första gången jag pratade med Charlie efter att han åkt ner, men saken var den att det fanns inte en enda tillstymmelse till tårar.


Jag och moster satt och smågrinade ikapp i bilen påväg in till stan när vi skulle hämta Jesper, men det var först hos Jenny som jag bröt ihop helt, så det är tur att hon är mamma till 3 barn och vet hur man tröstar. Nu så ska jag och Jesper titta på film och käka popcorn, får se hur mycket moster klarar av att titta på. 


Ett litet skratt bland alla tårar



Kommentarer
Ulrica

Det är inte lätt när man köpt dagsbiljett till "Tårkonserten"

Älskar dig kära systerdotter <3

2011-08-07 @ 23:12:38
Jessica

Näe det är det inte. Älskar dig också <3

2011-08-07 @ 23:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0