Fullrulle

Nu är mer än halva natten gjord och tur är väl det, för jag orkar inte hålla sånt här högt tempo många timmar till. Det hela började med att när jag skulle skala potatis så fanns det ingen potatis, så då fick jag springa och hämta det. Sen så skulle jag bre mackor till frukosten, då fanns det inga mackor så då fick jag baka själv, och eftersom det inte finns allt för mycket ingredienser så var jag tvungen att klura ut något, så det fick bli scones, har dock inte gjort de än eftersom de är godast när de är nygjorda/ljumma. Så då blev jag lite rastlös så jag bestämde mig för att göra något jag aldrig gjort förut, kräm, hallonkräm närmare bestämt, så blir spännande och se vad det blev av den. Så nu skulle klockan gärna få bli 07:00 så att man får gå hem någongång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0