Chips

För någon helg sen när jag jobbade, så sa Tanja(?) att det var synd att det inte fanns något snacks att bjuda på när de sitter uppe och tittar på tv på kvällarna på helgen. Så nu inatt tänkte jag: äh va fan jag testar att göra egna chips, så får vi se om de äter det ikväll eller om de ratar dem. Det blev lättsaltade och italiensksalladskrydda, jag tyckte de var helt ok och 5 minuter i micron är en helt ok svårighetsgrad.


Jag kommer nog snart bli anmäld för vanvård, för att jag göder de.


Kommentarer
Mamma

Du är då påhittig du :)



2011-08-27 @ 08:38:50
Anonym

du är så duktig! Jag såg att dom låg framme och undrade hur dom kom dit! men nu ser jag u varför!! :)

2011-08-28 @ 14:01:54
Tanja

det var jag som skrev ;)

2011-08-28 @ 14:02:27
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0