Altanbygge

Igår(?) så sa pappa till mig att de hade varit och köpt virke till altan som de ska bygga. Det hela började egentligen i onsdags när jag kom ut till stugan så stod de på framsidan och mätte och hade sig och surrade om att bygga en altan. Så idag när jag kom ut till stugan så hade de börjar att sätta ut början typ ramen för altanen. Tänkte inte mer på det utan trodde typ att det skulle ta hela helgen. Satte mig ner och såg en film och sen skulle Nettan gå ut för att titta hur det gick för dem.
Då hade de hunnit så här långt.
Så Nettan var tvungen att lägga sista handen på det så att det skulle bli riktigt bra.


Kommentarer
Ulrica

Raska killar gör tidig kväll =)

2011-08-05 @ 22:22:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0