Måndag

Idag så fyller Robin 25, herregud så gammal han börjar bli. Så ikväll ska vi dit med lite paket och säga grattis. Imorse när klockan ringde 07:45 så var jag totalt död, tror att jag var slut efter att ha jobbat 3 dagar på raken. Snacka om att man är vanemänniska och gör man ingenting på dagarna så blir man förslappad. Iallafall så lyckades jag pallra mig upp och ta mig till Millan och kanske tillochmed bidrog med något vettigt till vår redovisning på torsdag. Sen så var jag förbi skolan och skrev upp oss på nästa seminarium också, än sålänge så har vi fått de tider som vi vill ha. Det är även dags för allsvenskpremiär för IFK Göteborg ikväll hemma på gamla Ullevi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0