Fredag

Äntligen så börjar jag känna mig mindre ringrostig när det gäller jobbet, dock känner jag mig väldigt handikappad då min delegering gått ut och jag inte kunde få en ny förns det nya systemet var igång eller vad hon sa. Jag fick inte göra provet idag iallafall utan jag skulle få vänta tills nästa gång jag jobbade samtidigt som henne, vilket i princip skulle kunna dröja tills nästa år.

Nu ska jag titta på så ska det låta och sen ska jag packa min lilla övernattningsväska som ska med upp till jobbet imorgon, för jag tänkte nämligen vara så lat och stanna kvar där uppe eftersom jag börjar 7 på söndag också och då känns det bara onödigt att åka emellan helst när ingen är hemma imorgonkväll.

Måste snart bli dags att utöka mina länder igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0