Onsdag

Tro det eller ej men jag pallrade mig iväg till friskis imorse. Det var bara jag och 60+ där så det var helt lagom. Efter det så for jag upp till Jenny och pluggade lite, dock ytterst lite för det var roligare att titta på Klara och höra Emilias berättelser. Sen for jag hem och trodde att jag hade fått post, men det var till Jessica Landström så jag vet inte om man kan räkna att det var till mig. Dock råkar den enda Jessica M,E Landström vara landslags spelaren och jag tror inte att man kan skicka så fel. 

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka till Selånger och titta på Jeppes träningsmatch och sen Challes match på kuben. Det får bli min och mammas myskväll det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0