.......

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Medvetanderubbning kan även ha en kardiogen orsak.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Häftapparaten

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hockey.   

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23:55. (Den är 23:42)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Fläkten

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Åkte och hämtade mamma och pappa på jobbet och handlade.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Igenom bloggen.. 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Att jag hade tappat alla tänder igen och att det bara var stumpar som stack upp.

10. När skrattade du senast?
Ähm kanske med Klara idag?

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Väv, tapet, färg och en stackars tavla med järnväg på.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ähm ja allt är väl konstigt?

13. Vilken var den senaste film du såg?
Mamma mia?

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Tror att folk vet allt om mig. 

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla kan vara lyckliga?

16. Tycker du om att dansa?
Näe fy fan

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Om jag nu bli sjuksköterska så skulle jag nog kunna tänka mig att jobba och bo i Norge ett tag, men aldrig typ nåt land i Afrika eller nå sånt. 

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen hoppas du ska trivas.


Kommentarer
viktoria

''Välkommen hoppas du ska trivas'' hahah det lät så kul!

2010-09-20 @ 09:56:23
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0