Centerparasiter

Jag tror jag måste sluta gå och titta på när Jesper spelar fotboll med sitt lag. Jag blir så irriterad på nummer 8 så jag vill bara gå in på plan och sparka ner han. Men nu är ju jag så väluppfostrad så jag vet att man inte får göra så. Men idag var det nära flera gånger, men jag behärskade mig.

Jag är jävligt less på centerpartiet som skickar sms till mig hela jävla tiden, 8 sms är jag uppe i idag. Vart går gränsen för sms-trakasserier? Eller det kanske måste vara något taskigt skrivet då?

Jag sa igår att jag har varit så säker på vad jag ska rösta, men nu när jag fick så många sms från centerpartiet så fick jag för mig att jag skulle gå in på miljöpartiets hemsida och titta och läsa lite, och se på fan de verkar ju inte helt bakom flötet, men jag är väl en socialdemokrat? Men samtidigt så kanske det inte spelar någon roll eftersom det blir rödgrönt hur jag än röstar, eller spelar det någon roll?

Ja sån koll har jag på politiken men jag tänker rösta i alla fall!


Kommentarer
Pelle

Jag får inga sms alls, förutom från partiet då, men de är ju välkommna:D

2010-09-18 @ 17:34:38
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Jessica

Hehe jag kanske ska tipsa centern om dig nästa val då? så kan de få bomba dig lite ;)

2010-09-19 @ 17:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0