100918

Är jag den enda svensken som inte tycker om Idol? Jag tycker det är uttjatat, eller så är det jag som har blivit gammal för jag tycker så ska det låta och Doobbidoo är roligare och bättre att titta på? Ikväll var det ingen doobidoo för det var nån val-grejs istället. Jag skiter i allt som har med valet att göra men jag ska gå och rösta på söndag och vad jag ska rösta det har varit bestämt sen länge! och det tror jag ingen kan ändra på. Även om det var en kristdemokrat som försöka smöra in sig och säga att mitt barn var gulligt (nu var det ju inte mitt barn utan lilla Klara, så fail av hon). Sen tyckte folkpartiet att jag skulle rösta på de och det var också någon anledning som hade med barn att göra.

Nä nu blir det att försöka sova. Förhoppningsvis så kommer det inte någon klantverkare och ska spika med öppen dörr imorgon klockan 07:14. Men man ska ju aldrig vara säker, imorse hade idioten ställt dammsugaren för vår dörr så jag kom knappt ut. Men jag tog i sen dammsugarfan slog i räcket och det blev ett jävla liv i trappuppgången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0