101026

Tänkte gå ner till kommunhuset för att kolla läget inför ikväll vart vi ska vara och så, men det var så halt så jag kom bara till farmor och farfar. Nu väntar jag på att mina kära föräldrar ska plocka upp mig så jag hinner hem och äta innan jag ska ner på kommunhuset på möte. Har egentligen ingen aning om vad det är för möte, bara att det är informationsmöte för oss timvikarier, tror jag. Men jag får ju träffa Tanja i alla fall, annars är vi nästintill proffs på att gå om varandra när vi jobbar.


Sitter och tittar igenom farfars bilder och jag måste då säga att det är tur att han finns, har har tagit kort på exakt allt och alla tror jag.
Även att ingen av de fyra bilarna finns kvar hos Sandströms idag.


Kommentarer
Tanja

haha ja, vi går alltid om varandra på nå sätt ;P Ska bli kul att ses ikväll, även om det bara är ett möte :)

2010-10-26 @ 16:26:51
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0