Tisdag

Idag är jag ledig och jag ska ha en riktig slappardag. Ingen klocka var ställd imorse och jag fick sova tills jag vaknade, dock var inte klockan mer än 7:38 då. Så jag klev upp och använde Blackhead eliminating daily scrub som jag köpte i Gävle, och snacka om att jag är babyface nu så mjuk och len, nu återstår bara att se om den fungerar för det som den skall vara bra mot.


Till lunch idag blir det pannkaka och sen så blir det en sväng ner till stan för att fixa lite grejer och eventuellt en sväng till birsta för att köpa en lampa. Är utan fönsterlampa och det börjar se lite fattigt ut att inte ha någon lampa i fönstret nu när det börjar blir så mörkt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0