杰西卡

Jag gör allt förutom det jag borde göra nu, men det är väl precis som vanligt. Fick jobb på söndag också, mellan 7:00 - 12:30, inte så långt pass men alldeles lagom för mig för då hinner jag kanske plugga lite innan det är dags för pitepalt. Dock hoppar jag över palten och går in på biffen och potatisgratängen istället. Tackade ju nej igår till jobb 11-21 idag och 7-21 imorgon, kände att det blev lite mycket men samtidigt hade det varit roligt att jobba. Nu får jag göra 5 timmar på Öster istället för på kära väster men det ska nog gå bra det också. Måste ju börja bli van med andra avdelningar också så jag inte går och känner mig smått orolig så fort jag ska vara på någon annan avdelning än väster


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0