101009

Nu ska jag skryta lite över hur duktig jag har varit idag, så vill ni inte veta av skryt så sluta läs. Bakade morotsmuffins, kolamuffins och cookies idag på dan och när jag skulle hämta formar så var det platta så då fick jag för mig att jag skulle städa lådorna, sagt och gjort jag städade två lådor och ett skåp (hittade en Ikea-katalog från 2006 där, dvs innan vi gjorde om köket =O) sen så fortsatte min städning i hallen i skåpet som gud glömde. Men nu var det så att jag behövde fler korgar så jag fick åka till ikea och köpa några, kom hem städade skåpet och sen så gav jag mig på det värsta: MITT RUM. Nu så står pappa och fixar maten, behöver jag ens säga att det blir lövbiff, pommes och vitlökssmör?

Imorgon så ska jag bege mig söderut till Gävle närmare bestämt och hälsa på Joss. Man har åkt förbi Gävle så många gånger men jag vet inte om jag har varit in i själva stan? Imorgon lär jag nog få göra det i alla fall, en bio är det tänkt att vi ska hinna med också.


Kommentarer
Mor din

Stum av förvåning kan jag bara säga TACK!!!!! Otroligt fint du gjort.

2010-10-09 @ 22:11:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0