Torsdag

I tisdags så var jag ut till Elin i Kungsängen och hälsade på, och hon höll på att julpynta hemma. Det blev så juligt och fint så jag blev inspirerad. Så igår så var jag och köpte en ljusstake och när jag kom hem så satte jag upp ljusslingan ute på balkongen, men jag tände den inte.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att min artikelsökning ska börja så att jag får gå hem någongång. Jag är så stolt över mig själv att jag kom ihåg att betala för biljetten i biljettautomaten till herr Heinz. Alla andra går mot helg nu, men jag börjar min vecka. Skola idag, jobba i gruppen imorgon och sen jobba natten. De är tur att jag har någonting att göra när mina päron är i Stockholm och roar sig. Jag kom hem över en timme sent igår, så jag har ny skickat in till SJ att jag vill ha igen mina pengar för resan. Bara hoppas att jag får det också, så att jag kanske kan åka till Göteborg till våren.



Min USB-snögubbe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0