Tisdag

Idag har jag farmor och Vicki varit på dollarstore i Härnösand. Jag köpte lite smått och gott, sen så stannade vi på Rusta och där köpte jag en rosa bock. Sen kom jag hem och insåg att jag var tvungen att köpa en till byrå om bocken skulle få plats. Så sagt och gjort jag åkte på Ikea och handlade och bar upp fanskapet själv, 37 kilo tror jag den vägde. Det är vid sånna tillfällen som man önskade att man bodde på bottenvåningen och inte tredje.


Man ser ju knappt den nya byrån, men så där ser det ut iallafall. Älskar att TV:n ser ut som en liten fjump när den egentligen är hur stor som helst. Frågan är bara om TV:n ska stå mitt på eller om den ska stå mitt för sängen, men den frågan får jag nog suga på ett tag innan jag tar det beslutet. Nu ska jag fortsätta städa så jag får plats i min egna säng.


Kommentarer
Nettan

Jag köpte en bock förra veckan, men jag glömde Malmbyrån :)))

2010-11-09 @ 21:05:37
Jessica

Hehe ;)

2010-11-09 @ 22:36:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0