INDAL

Jag klarade det praktiska provet imorse så nu har jag 1,5 poäng (eller 2?) på den här kursen, då är det bara 13,5 som fattas innan man är godkänd. Har seminariet på torsdag morgon så imorgon blir det hårdpluggning. Var tänkt att det skulle bli det idag också,men så råkade jag uppdatera telefonen och allting försvann och vips så hade det gått 2 timmar av dagen. Ska snart ta och göra lite middag till mig själv, väldigt enkelt bara stoppa in lördagens rester i mikron och sen bär det av upp till Indal igen. Men först ska jag ta och hänga tvätten, maskin 2 av 2, så nu är det tomt i tvättkorgen.


Kommentarer
tanja

Japp vi ses ikväll! :) Grattis till tentan! Skönt för dig! :)

2010-11-01 @ 16:17:41
URL: http://tanjasjodin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0