Promenad

Jag och Olivia har varit ute och vandrat i 4 timmar minus en halvtimme för en fikapaus. Vi gick bort till Haga, men idag blev det ingen baouta bulle och negerboll utan en morotskaka och kladdkaka, och kladdkakan var kladdig vill jag lova.

Sen så började solen skina så då gick vi till operan och kollade på hjulet som står där, vad det gör där det vet jag inte riktigt. Sen gick vi genom nordstan och hem till Olofshöjd, med ett stopp på willys för att handla bacon, idag slår jag på stort med makaroner, bacon och ketchup till middag. Ska gå och laga den strax, men är fortfarande mätt lite mätt efter kakan.
Jag är även rädd för att jag ska träffa någon av kineserna som bor här. Igår när vi stod och kokade makaroner och tyckte vi var jätteduktiga som gjorde mat så kom och han började göra nån gryta med typ 350 ingredienser och sneglade lite konstig på oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0