Fredag

Är trött som en gnu, men sitter på skolan och försöker skriva lite på rapporten, men det är inte så lätt när man inte vet vad det är man ska skriva i dokumentationen. Just nu har vi 17 sidor, nu börjar det stora arbetet med att förkorta ner allt till 8 sidor =O Hur vi nu skall lyckas med det. Det är skumt väder ute idag, det är grått och dimmigt men det är 14 grader varmt. 

Jag har lämnat in min telefon, för jag kunde inte skicka sms till alla. De på elgiganten och sonyericsson hade ingen aning om vad det kunde vara för fel, men den skickades in så de skulle kolla på den. Men jag ska kolla så att det fungerar innan jag åker därifrån när jag får igen den. Stackars Charlie som har fått utstå alla mina test-sms, eftersom han är en av de som det inte fungerar att skicka till.

Allt man behöver för en lyckad resa!


Inatt har jag drömt som bara den, bland annat att mamma tappade körkortet för att hon körde för fort (vilket skulle kunna hände) och att Oskar hade träningsläger med mig ( jag sprang gata upp och gata ner och Oskar stod och skrattade med nappen i mun). Sen så hann jag med att bli jagad av vargar, och bli klämd i pappersmaskinen på Il recycling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0