Är glad att jag inte är man

Min pappa är dödssjuk, eller han tycker det iallafall. Han har misstänkt halsfluss, men inget konstaterat men han fick penicillin ändå. Så jag kan ju säga att jag är jävligt glad att jag inte är kille, för då verkar man bli dödssjuk av allt möjligt, och sen skall man gärna säga det så ofta som möjligt. Jag råkade köra in kniven i tummen förut så att blodet sprutade, men inte sa jag nåt för det. Men det var nog mest för att mamma inte skulle komma inrusande och sen svimma. 

Jag borde packa och göra något vettigt, men liksom all energi försvann!


Kommentarer
Nettan

Vad håller ni på med där borta på eran gata?? Verkar gå hett till:)) Ha nu en riktigt härlig resa och ta hand om din sjuka pappa;)

2010-05-17 @ 18:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0