Tisdag

Idag så har jag tagit venprov på en riktig människa. Jag tyckte det var jätteläskigt för jag tyckte venen försvann när jag skulle sticka, men när jag stack så kom det blod, så jag lyckades =) Men efter det så var min hjärna ganska slut för då hade jag gått igenom sond och kateter redan.

Så nu ligger jag här med död en levande och tittar på 112 på liv och död. Det är dock för mycket om polisen och brandkåren för min smak, jag vill ju se ambulanssjukvårdarna. Kan ju vara för att det är det jag är intresserad av. Imorgon är jag ledig så får se vad jag hittar på då, funderar på att träna på morgonen, om jag orkar.


Kommentarer
Jenny

Håller med... Det är ALLDELES för lite ambulanser.... Men men då är det tur att TV4 fakta finns :) Hoppas du blir bättre i ljumsken så ses vi i morgon fredag för vårt praktiska prov :)

2010-03-25 @ 18:32:34
URL: http://kolban.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0