Söndag

Nu är jag hemma från nordic, blev två förluster så nu är cupen över för den här gången. Dock så har jag ju allsvenskan klockan 14, om det skulle bli så att jag saknar fotboll för mycket ;) Min depression börjar släppa nu, men fan vad sur elak och allt jag var igår, jag tycker vi kör på Pelles linje 1 års landssorg.

Jag har länge haft ett inlägg som jag inte har vågat publicera, men idag blev det ännu mer tydligt att det är så! Så en vacker dag när bägarn rinner över så kommer jag publicera det inlägget.


Kommentarer
mamma

strunta i det blir inget bättre för det kram

2010-03-14 @ 18:49:42
Jessica

Det är dock jävligt skönt att skriva av sig!! Och sen så vet man att det finns där.

2010-03-14 @ 20:09:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0