Måndag

Idag så är jag ledig, som jag tycker att jag är jämt nuförtiden, men från och med nästa vecka så har jag praktik alla vardagar, så då blir det ingen slappning. Idag så var det jag och pensionärerna som stod och väntade på att birsta skulle öppna, jag var alltså där 15 min innan öppning. När de väl öppnade så gick jag in och köpte mig ett par gummistövlar och sen sprang jag in på ikea och köpte ett tidningsställ. När klockan var 10:17 satte jag mig i bilen och åkte därifrån.

Man kan ju undra varför jag hade så bråttom, för när jag kom hem så satte jag mig och vänta på att posten skulle komma. När posten kom vid 12-tiden så fick jag min avi, nämligen att jag kunde hämta ut mitt körkort. Av någon anledning så tog jag med mig passet och det var tur det, för hade jag inte haft passet så hade jag inte fått hämta ut körkortet eftersom det gamla inte stämde överrens med det nya.

Sen åkte jag hem och städade, men typ bara saker som man inte ser, hade tänkt dammsuga också, men det orkar jag nog inte, måste börja ladda inför yogan nu. Ikväll kan jag TYVÄRR meddela att Timjå kommer att vinna, för Petterssons ska hem till oss och Timjå brukar alltid vinna när de är här.


Kommentarer
Anonym

Vilken jävla skit måndag det blev!!!!!

IFK Göteborg torskade och timjå vann....

Det är bara att gå och lägga sig nu så det inte blir värre än vad det är nu......

2010-03-22 @ 22:28:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0