Första mars

Sitter på skolan och har lunch i 1 timme till, har redan haft lunch i 1 timme så jag tycker att det räcker nu. När jag kommer hem så ska jag baka lite snabbt innan jag drar iväg till friskis för lite yoga. Jag hoppas att jag tycker det är lika roligt som jag har fått för mig att det är. Efter yogan så är det hem och installera windows 7 som gäller, och sen så måste jag väl snegla på hockeyn lite också.

Förövrigt så ser mitt hår ut som om någon har kört över det, för det är så platt så det finns inte, och elektriskt som tusan. Men imorgon blir det förhoppningsvis ändringar på det ;)



Kommentarer
Ida

Hahahah du. Klaga inte på platt hår! Har du kastat ett öga på mitt?

2010-03-01 @ 21:00:25
URL: http://idanordstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0