10 mars

Imorse så bestämde jag mig för att ringa till min handledare, så jag ringde men hamnade hos någon helt annan och den människan hade aldrig hört talas om henne. Skickade ett mail till läraren men hon sa att hon kunde inte göra något åt. Men som tur så var Klara på KTC idag så jag frågade henne om hon visste vad det var för nummer till avdelningarna som Anna är sjuksköterska på. Som tur var så hade hon koll, så jag ringde och fick prata med någon glad och trevlig tant, som sa att Anna hade sportlov och eventuellt var tillbaka till mitten på nästa vecka. Så jag får ringa då igen, dock har jag fortfarande inget nummer till Anna.

Nu har jag nyss vaknat efter några timmars sömn, känns lite bättre nu när jag vaknat, bara hoppas att jag sov bort bacillerna ;) Idag är det tydligen Edla.




Kommentarer
Mamma

Grattis på namnsdagen!

2010-03-10 @ 17:32:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0