Torsdag

Har nyss rengjort fläkten i mitt rum, den var tydligen vit under all damm som låg på den. Så nu är den vit igen och förhoppningsvis så låter den inte inatt. Idag har jag varit och käkat lunch med mamma och moster, det blev 7 kryddor, gott som vanligt tycker jag. Sen så gick vi en minirunda på stan och Ulrica köpte en klänning, några åker ju utomlands nästa fredag! När hon provade klänningen så fick jag jobbförfrågan om nästa helg och jag passade på att tacka ja. Man måste ju passa på nu innan praktiken, för under de 8 veckorna lär det inte bli mycket jobb.

Igår när jag åkte ut till birsta så ser jag att tre bilar framför mig kör upp på räcket mellan avfarten och motorvägen. Men bilen framför mig stannade så jag körde bara förbi, och då tyckte jag synd om gubben som hade kört åt skogen, men imorse när jag läste om det så stod det att han var rattfull och då blev jag bara förbannad. Nu var det tur att ingen skadades, för han hade lika gärna kunnat kört över något barn inne i birsta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0